počinje prva DK konferencija u prirodi

Written by on 29/06/2020

Foto: PR

Zagrebački Maksimir 30. lipnja i 1. srpnja postaje prava zelena oaza tržišnih komunikacija – sudionici će moći poslušati vodeće svjetske biznismene, futuriste, psihologe i kreativce, ali i domaće stručnjake – sa sigurne udaljenosti i uz maksimalne mjere sigurnosti.

Osim svježeg zraka, Maksimirski perivoj u utorak i srijedu ponudit će i osvježavajuće uvide cijenjenih međunarodnih i domaćih stručnjaka za tržišne komunikacije – u after-work terminu tamo će se održati iščekivani DK Piknik by Jamnica Botanica, uz odgovorno ponašanje, maksimalne sigurnosne mjere te poštivanje mjera HZJZ-a i preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite.

Osim dugo priželjkivanoga druženja s kolegama i poslovnim suradnicima u idiličnom maksimirskom ambijentu i na svježem zraku, sudionici će imati priliku uživati u predavanjima vodećih svjetskih komunikacijskih stručnjaka – sa sigurne udaljenosti. Za prvi dan Piknika zakazana su online druženja s futuristom i vizionarom Benom Hammersleyjem; psihologom specijaliziranim za upravljanje stresom Thijsom Launspachom, a u online razgovoru Lise Targett, generalne menadžerice TRIBE-a, i Nine Išek Međugorac (Media Val) saznat ćemo sve o budućnosti društvenih mreža.

Uz međunarodne predavače, svoja će iskustva s prisutnima u utorak podijeliti i vrsni domaći komunikatori na panelu Communication Against the Coronavirus Crisis, koji će moderirati članica Uprave HURA-e Kristina Laco (Komunikacijski ured Colić Laco i partneri). U raspravi će sudjelovati Dubravka Štefanac Vinovrški (A1 Hrvatska), Vanja Bartolec (Badel 1862), Anja Linić Sikavica (Fortenova grupa) i Nikolina Zečić (Zagrebačka banka).

DK Piknik by Jamnica Botanica ekskluzivno je organiziran isključivo za sudionike ovogodišnjih Dana komunikacija, a za sve ostale dostupanje limitirani broj DK Piknik ulaznica. Uz sigurnosne mjere koje uključuju i fizički razmak, osigurane maske za lice i dezinficijense, organizatori preporučuju sudionicima da ponesu svoje maske za lice te mole za odgovorno ponašanje.

Cijeli raspored po danima i ostale informacije dostupni su na Facebooku i službenoj stranici Dana komunikacija.

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeća je strukovna udruga u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizira nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim natjecanjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uvjeta i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savjetovanje i drugo. Izvan granica djeluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Označeno s

Vaše mišljenje

Odgovori

Tvoj email neće biti objavljenObavezna polja su označena s *


RADIO 101 FM

Samo prava glazba

Current track
TITLE
ARTIST