Najavljeni 2. dani medijske pismenosti

Written by on 01/04/2019

U organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i Ministarstva znanosti i obrazovanja,javnosti su predstavljeni drugi Dani medijske pismenosti.

Cilj im je osvještavanje javnosti o važnosti medijske pismenosti, osnaživanje građana, posebice djece i mladih vještinama medijske pismenosti, stvaranje platforme za suradnju i razvoj održivih projekata medijske pismenosti, te podrška odgojiteljima i nastavnicima razvojem edukacijskih materijala za medijsko obrazovanje.
Ispred Agencije za elektroničke medije, Robert Tomljenović.

Tema koju ove godine želimo naglasiti je poštovanje prema sebi i drugima u medijima. To uključuje niz podtema, kao što su tolerancija, govor mržnje, lažne vijesti, dezinformacije i manipulacije, poticanje empatije i poštovanje ljudskog dostojanstva te zaštita privatnosti i sigurnost u medijima, na društvenim mrežama i komunikacijskim platformama.

Ministrica znanosti I obrazovanja Blaženka Divjak kaže da je ohrabrujuće da je puno veća medijska pismenost kod mlađih osoba, koje su, višeg obrazovanja. Međutim…

Moramo biti svjesni velikog bogatstva informacija I materijala koje primamo putem medija, ali…

U sklopu kurikulske reforme koja će se od jeseni primjenjivati u svim školama u Hrvatskoj, medijska se pismenost obrađuje u niz nastavnih predmeta I međupredmetnih tema. Reforma je stavila naglasak na kritičko mišljenje.

Ministrica kulture Nina Obuljen Koržinek je istaknula kako treba razlikovati dvije vrste medija.

U tom kontekstu treba educirati djecu I mlade su različiti oblici nasilja, širenje govora mržnje i širenje lažnih vijesti I neprimjertenih sadržaja. U tom smislu nešto se I radi.

UNICEF-ova predstavnica Đurđica Ivković istaknula je važnost upoznavanja sa medijima od najmlađeg uzrasta.

Tamo su u druženju sa novinarima urednicima mogli su vidjeti kako se stvaraju medijski sadržaji I što mogu učiniti da bi oni bili bolji.

Predstavnik i potpredsjednik Agencije za elektroničke medije Robert Tomljenović vidi u čemu je problem sa percepcijom modijskih sadržaja.

Organizatori pozivaju sve knjižnice, vrtiće, škole, fakultete i udruge koje se bave medijskom pismenošću i druge društvene dionike da se uključe u Dane medijske pismenosti koji počinju 8 travnja i traju do 12.-og. Organizirajte radionicu ili predavanje o nekom aspektu medijske pismenosti za djecu ili odrasle i obavijestite nas o svom događaju kako bismo ga mogli uključiti u Raspored događanja. Više informacija možete naći na medijskapismenost.hr.


Vaše mišljenje

Odgovori

Tvoj email neće biti objavljenObavezna polja su označena s *


RADIO 101 FM

Samo prava glazba

Current track
TITLE
ARTIST